هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید

  • کد خبر: ۲۳۱۶۵۲
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید
درحالی که برخی جریان‌ها به دنبال حذف جواد نکونام بودند، اما کارنامه قابل دفاع این مربی سبب شد او برای حضور در استقلال فصل بعد نیز از هواداران این باشگاه رای اعتماد بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حدایی جواد نکونام را از استقلال باید منتقی دانست. سرمربی آبی‌ها با توجه به کارنامه‌ای که از خود به جا گذاشته و رضایت عمومی را به دنبال دارد، قطعا در این جایگاه به مربیگری ادامه خواهد داد.

شاید اگر نکونام تا روز آخر در کورس قهرمانی قرار نداشت، مدیران این باشگاه به نوعی عذر او را می‌خواستند، اما سرمربی استقلال به نوعی با کارنامه‌ای مورد تایید و قابل قبول لیگ برتر را تمام کرد و حتی پیرامون گلی که پرسپولیس به مس رفسنجان زد، حرف و حدیث‌های بسیاری شکل گرفت و به همین دلیل بیلان کاری سرمربی استقلال قابل دفاع‌تر از هر زمان دیگری جلوه می‌کند.

هواداران استقلال نیز که در ورزشگاه شهید دستگردی حضور داشتند بعد از پایان بازی از جواد نکونام و بازیکنان تشکر کردند و هیچ شعار حیاء کن رها کنی در ورزشگاه شهید دستگردی یا همان پاس تهران داده نشد تا مشخص شود نکونام اکنون از جایگاه قابل اطمینانی در میانی در تماشاگران برخوردار است و جریان‌هایی که به دنبال برکناری او هستند، به هدف‌شان نخواهند رسید.


شاید اگر نتایج نکونام به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد می‌شد جدایی‌اش را در ذهن تصور کرد، اما تیمی که موفق شده ۶۷ امتیاز کسب کند و با یک اختلاف امتیاز قهرمان نشود، قطعا قابل دفاع است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->